30 June 2005

醫生

不知道為甚麼,總和醫生維持著一份好朋友關係,
雖然見過的次數有限,雖然現在連ICQ也碰不上,
但我總會send SMS給他,
多數他也會回啦,就算是看病人是也會回。

和我截然是兩類型的人,
一點幻想一點童真也沒有,
可以算是可惡的類型呢。。。
不過醫生是要這樣吧?
看我二叔四十多歲才結婚,
我也替醫生打定輸數了。(笑)

我個人覺得醫生無論如何都不是一個好男朋友,
所以就是有單身女孩也不太想介紹他,
無謂害了那女的。
(在斷醫生米路,呵呵。。。)

4 comments:

  1. lucky, bobby got himself a nice gf already. hoho

    ReplyDelete
  2. hahaha, Bobby is not like that doctor ma, haha

    ReplyDelete
  3. Haha That exactly what I expected to read from the title......there are different kinds of Doctor, J is probably the poorest, with a good friend like you......

    ReplyDelete
  4. HMM HMM, Doctor has not read this yet... i wonder what's his reaction...

    ReplyDelete