11 January 2010

人工受孕

吃晚飯。

媽:「我而家啲苦瓜幾大個呀!」(係,佢種苦瓜)
爸:「人工受孕架!」
看著會不過意的我,爸又再說:「啲苦瓜人工受孕架!」
我:「吓?點人工受孕呀?」
媽:「佢拎枝細嘅畫筆去掃囉!」
我:「吓?點解要咁做呀?」
媽:「家下啲Bee少呀,咁阿爸咪去啲男嘅花掃下然後拎去啲女嘅花度囉。。。」(無啦啦講"Bee",唔講"蜜蜂",奇)
我:「吓?咁都得?」
爸:「都話人工受孕咯!」
我:「咁。。。同啲瓜大有咩關係呀?」
爸:「。。。咪即係受孕成功囉!成功先會有架!」
我:「。。。」

有創意,我鍾意。

No comments:

Post a Comment