03 February 2009

Mizushima Hiro

好靚仔。。。死啦,都係阿勇唔好啦。。。叫我睇日劇。。。

4 comments:

  1. 我好唔鍾意呢款死o靚仔...


    Btw, 你所講o既日劇係唔係"絕對彼氏"?

    ReplyDelete
  2. 係呀係呀。。。

    唔靚仔咩?好靚仔喎!我都係鍾意啲懶係野嘅死o靚仔㗎喇。。。

    ReplyDelete
  3. 你明顯係中左少女漫畫毒o既御宅中女啦...
    >_____________<

    最憎長毛飛~!!

    (雖然我都睇過漫畫版o既"絕對彼氏"...)

    ReplyDelete
  4. 我無睇到漫畫喎!真實靚仔點同漫畫靚仔呢。。。雖然我真係好愛藏馬。。。

    ReplyDelete