20 October 2009

忙咩

結果我reskin咗哩個blog,都唔知點解。

最近忙咩?嘿嘿,有好多野忙,不過就嚟考試,其實都無咩選擇。我好勤力咁溫書架。。。前幾日。今個weekend繼續努力啦。

其次。。。都係返下工,上下堂,畫下畫,睇下DVD,睇下書,寫下code。。。你可以話我生活無咩變化嘅,但係都幾多野做。琴日我就同小王子講,睇下我地而家自由慣,玩慣,我諗要我生仔係愈嚟愈無可能嘅事。。。可能到卅幾歲又唔同講法嘅。再加上以小王子現階段嘅心智完全無可能照顧一個小朋友,我都無可能。

人地啲細路就全部都好得意,唔好搞我就得喇。

1 comment:

  1. It's interesting how your blog skins always don't include your favorite color. :P

    ReplyDelete