17 March 2009

看罷星期日檔案

今早,我想,為甚麼有些女孩會成為人們口中的「港女」。

大概是因為從沒機會發現愛上一個人是可以很沒尊嚴。

6 comments:

  1. 是因為能愛的男人實在不多嘛...

    ReplyDelete
  2. 又唔見你有一忽似港女。。。!

    ReplyDelete
  3. 我真係無一忽似港女,right?
    幾驚我都係其一呀...

    ReplyDelete
  4. 你極限似一個TB,絕對無可能似港女。。。 XD

    ReplyDelete
  5. 完全唔覺我有邊忽似TB.
    我d頭髮長到膊,而且唔係平胸~ XD

    ReplyDelete
  6. 小姐你問我呀?我點知點解呀?

    你啲頭髮邊叫長到膊呀。。。~_~

    ReplyDelete