17 October 2006

隨筆記

NZ快要有Soft Launch了,Hard Launch我則多數不會參與太多,因為我一整個月都不在。

大老細真好人,真的在結婚前加了我人工,算是一份很可的結婚禮物吧。我的神倒是很幽默的,加人工那天就要我爆一爆鈦,又要$$$換了。媽笑說一定是我沒有感恩,神提一提我XD。哎呀~提我也不要嚇我嘛,插著根大鐵勉強駛回家,格格聲的,我很怕呢。。。

結婚的東西都弄得七七八八,但好像還有很多要處理的。帖倒是派得八八九九了。

5 comments:

  1. Congrates.......so good...have pay rise....ai.

    ReplyDelete
  2. you got your pay rise already ba...

    and you only concern about that? Not anything else about me? siu fai, I am very sad leh... XD

    ReplyDelete
  3. Aiya, you have ur Nick Nick to concern about you ma~~ no need me la~

    ReplyDelete
  4. PS: my pay rise is puny la......can't even buy a computer with that amount......

    ReplyDelete
  5. you want a super compter ma... you can definitely buy a 486 XDDDD

    ReplyDelete