19 March 2007

不要閃亮生物

最近我情緒不太穩,不是大吵大鬧的分身要出來,只是有點陰暗,精神也不集中,四周又太多事情。我把一部份的我分割了出來環繞著我,面對身邊的人和事,然後愈來愈不平衡。明知這樣的情況下再看乙一應該會更灰暗,還是好想集齊剩下三本:《夏天.煙火.我的屍體》,《瀕死之綠》和《天帝妖狐》,還要三本都是"黑乙一"而非"白乙一"呢。。。更期待。就像須奈子期待著阿泰和約瑟芬那樣。。。

至少帶一本回來給我吧。。。機場一定要有哦。。。

5 comments:

  1. i have packed up ur comics for a very long time. i just keep forgetting to bring to u. soo sorry.

    ReplyDelete
  2. no worries, I know they are in your hands... :D just return sometime la, maybe saturday when you come to my house. :)

    ReplyDelete
  3. remind me by email on april 5 pls
    with titles thanks.

    ReplyDelete
  4. ah...maybe you should visit Taiwan next time, then you can bring me more books... :D

    ReplyDelete
  5. btw,去咁耐旅行。。。你就好啦。。。:(

    ReplyDelete