11 June 2009

問題

最近這幾天facebook流行"How well do you know xxx",我就想,若我弄一個"How well do you know Jacqualine Chow",那些問題大概是兩極:一是很難,很少人答得到;一是很易,誰都答得到。就是說,有一少撮人特別瞭解我,而其他人嘛,知道都差不多。

那些問題。。。其實答得到真的代表比較瞭解嗎?最喜歡甚麼味的雪糕?連我自己也不知道。顏色?基本上認識我稍為有一段日子的也說得出來。電話型號?我自己也記不起。最喜歡的卡通?太多吧。。。這些問題,大概可以看出這個人和你相處的機會多不多,但瞭解嗎?好像又不是這麼的一回事。

如果我要問,我問些甚麼問題好?

1. 鍾意水嶋因為佢__________
2. 最喜歡嘅意大利文句子係__________,出自__________
3. 最喜歡嘅宮崎駿卡通片係__________
4. 之前留長頭髮係因為__________
5. 想紋身嘅部位係__________
6. 最鍾意嘅導演係__________
7. 如果小王子有外遇,我第一時間會__________
8. 男人如果睇__________,比靚仔更有吸引力
9. __________同__________哩兩個職業,我係唔會嫁嘅
10. 覺得唔睇任何四仔嘅男人係__________嘅
11. 我嘅Bra Size通常係__________(唔好期待我會答你)
12. 無聊時我扮__________叫
13. 最鍾意嘅亦舒小說係__________
14. 平時好少食__________,但係冬天就食多好多
15. __________係我覺得好有興趣但係大部份人覺得無聊先會講嘅話題

然而,真正難的問題大概是我生氣時會怎樣,甚麼事情會令我煩燥,甚麼對我來說有安全感,情緒低落時會想甚麼,高興時會有甚麼表現,甚麼事情我會覺得浪漫,為甚麼事情或甚麼人惆悵,甚麼時候覺得迷失,喜歡做甚麼事情,看甚麼書甚麼電影,皺眉是甚麼意思,何時會咬手指,不作聲是甚麼意思,說很多話時為了甚麼,面對甚麼我覺得害怕,害怕我又如何反應,被得罪我會怎樣對應對,得罪人我會有多難過。。。

能看得出答得出的人,其實有沒有?

2 comments:

  1. 我嘅Bra Size通常係__________(唔好期待我會答你)

    目测有C

    ReplyDelete
  2. 蔣小姐就的而且確是目測有C。。。 XDDD

    ReplyDelete