04 September 2006

請隨便妒忌我

我想我無法否認,我是絕定幸福,是某人的寵兒。我想要一個音樂盒,卻每樣小王子的物品都得到一件,喜出望外。不要計哪一樣有用哪一樣沒有,我的小王子有這份心思,我絕對值得所有人妒忌吧! 昨晚跟他說我想要一個小王子音樂盒,他還說我已有了他這個一比一(1:1)的小王子了,怎麼還貪心,我說那算了;結果今天有這麼多小王子。

雖然我用不著這麼多,但太開心了! 兩大袋小王子的心意呢!

8 comments:

  1. 一_一哈欠~~~
    你們回火星吧

    ps 可以send杷比我嗎 heida條裙

    ReplyDelete
  2. OH... I'm so jealous now.. I should not have told u guys.. now I'm soooo Jealous.. he's in trouble.

    ReplyDelete
  3. haha Sally ar... you like tin tin more ma... I love little-prince leh...

    ReplyDelete
  4. I also like little prince ga, that's why I want the music box... I like both. hahahah

    ReplyDelete
  5. 我條裙未整的
    因為個個人唔知個款
    之前整hilda個條個sale無做了
    所以我想要相丫
    前後都要

    ReplyDelete
  6. what!well, I will ask Hilda today la...

    ReplyDelete
  7. S, well, you didn't buy it, that means you don't really like it right? haha

    ReplyDelete