28 September 2006

恐怖的新抱...

路過某人的妻子的blog,雖然明知此女一向與公婆關係交惡,看到這一段還是很愕然,要是我的弟弟將來有個會這樣罵我爸媽的女人,怎樣也要他們分開。 很惡毒的女人呢。。。

"o個兩個死伯公死伯婆,連我飲可樂食雪糕都要干涉﹗咁多人死唔見佢地死﹗要咁長命把鬼呀﹗我咩惡毒既說話都要講咖啦﹗唔識做人老爺奶奶就咪生仔啦﹗你理得我死啫,我係鍾意肥呀,我係鍾意飲呀食呀,你咪鬼理啦,我係鍾意拉埋你個仔一齊飲飲食食呀,你個仔自願陪我既,你咁擔心,我俾返個仔你囉,我唔要你個仔囉﹗晚晚攬住你個仔訓啦﹗氣死我啦﹗一把年紀就咪鬼咁睇唔開啦,當初就咪鬼俾個仔娶我呀﹗連擺酒錢都唔捨得俾,人娶新抱你地娶新抱,你地都娶得夠寒酸呀﹗嫁入你地門係我一生中最錯既選擇﹗兩個都變態咖,低能咖﹗"

8 comments:

  1. 今日拎左條裙啦
    但係好似同hilda個條個顏色唔太一樣
    我個條深色d
    da個條pink d
    個sales話係一樣囉
    (因為我無見過da個條的)

    ReplyDelete
  2. well, si daan la, ng gan yiu la...do mo baan fat la.
    I think her one is not very pink too.

    ReplyDelete
  3. i can't si dan la!!!
    becoz my dress is orange!!!
    deep pink orange!!!

    ReplyDelete
  4. hilda's dress is shrimp colour...

    gam ni sheung dim ar...

    ReplyDelete
  5. i give it back la
    sure let them change it la

    ReplyDelete
  6. but maybe it match la... you should take a photo and show me first

    ReplyDelete
  7. 好奇喎,首先,hilda個條唔係我揀個隻色,所以我唔知佢個條係咩顏色,我叫sales搵返張單啦,張單又咩都無寫,我比張相佢做啦,出黎我個條係橙色喎,但係佢話個colour岩喎...

    ReplyDelete
  8. definitely not orange, but shrimp colour..."ha" colour

    ReplyDelete