02 April 2007

巧遇五月天歌迷會會長

星期六,原本在媽媽家吃飯的,但媽媽說要八時弟弟才回來。為了到C&B看Blues VS Chiefs,我們只好去燒鴨吃飯。燒鴨有中文電視,每次去小王子都總是一味在看。

剛好播著娛樂新聞,播著五月天的記者會,說到著五月天將到香港開演唱會。我和小王子開始了我們唯一和五月天會扯上關係的談話。

小王子:咦,五月天去香港開演唱會喎。
我:(看不到電視,轉個頭去望)係咩,咦係喎。阿祖台灣都去喇,香港實去啦。
小王子:你估阿祖會唔會場場都去丫喇?
我:下,唔會掛!我諗佢會去,但係唔會場場掛。。。
小王子:係呀。

。。。

(小王子抬頭再望電視)
小王子:哎呀,祖祖呀。
我:(看不到電視,又轉個頭去望)下,唔係掛。。。都睇唔到喎!
小王子:無左喇!但係我肯定係祖祖黎架。佢有帶眼鏡既。
我:下,祖祖無帶眼鏡架喎,岩岩唔係話佢有無敵視力架咩。。。咦。。。不過,佢好似講話佢搵左副平光鏡返黎喎。。。
小王子:係哩,係佢哩。佢送件衫俾0個幾個人呀(原諒我們對五月天的成員實在無知)。
我:下,得佢一個咋?
小王子:係呀。
我:上台呀?
小王子:係呀。係佢呀,你問下佢喇。

。。。

我:我諗佢有可能去晒咁多場喇。。。可能唔駛買飛,0係後台呢。。。(實情我地唔知係咪有多過一場)
我:等我txt佢問下先。

。。。

(老祖後來回了我msg,說是她。。。)

第二天和媽媽吃飯說起。

我:我們見到祖祖在電視。。。(下刪百字)
媽:咩呀,係呀,你唔知咩,佢係會長黎架嘛。
我:下。。。
媽:係呀,仲叫三姨的朋友XX(保密)留了XXX(也是保密,免惹麻煩)張飛添。
我:下?xxx張!?
媽:係呀,仲要係package咁賣架,連會衫添呀。
我:衫?!!!!
媽:係呀,會長嘛。
爸:係香港區乍下嘛。
我:下。。。

今天我四週逛逛,才發現祖祖原來是香港區五月天歌迷會會長(?!)。原來如此,我都沒有留意。。。
明星的朋友有了,連歌迷會會長的親戚也有了。。。XD

2 comments:

  1. Megatron arrived. If you like, we can come out have a drink or two sometime this week. (I will be posting pictures of mine on my album =P).

    ReplyDelete
  2. come on 丫~~~
    個會都六年多啦
    不過你地對話好好笑囉~~
    XDDDDDD

    ReplyDelete