11 January 2011

不幸福的愛情的實戰經驗

11-01-2011 3-19-46 p.m.

Madning Shek「一段幸福的愛情,可能會把你寵壞 ; 一段不幸福的愛情,卻能讓你變成更好的人。願大家都能變得更好。」 --- 王文華
Jacqualine Chow 一段不幸福的愛情,可能力會先殺死你,就算殺你唔死都傷到你貼地,仲唔guarantee你一定會變好!
Madning Shek 莫師奶,你都無實戰經驗,唔好危言聳聽啦~
Jacqualine Chow 咩無呀,我試過暗戀同明戀人都失敗㗎!好傷㗎~
Madning Shek 幼稚園同小學o既事唔算啦pls...
Jacqualine Chow 咩呀,我嘅感情生活一直都好豐富㗎,到中學都仲有鍾意男仔㗎。。。
Madning Shek 我知我知... 但來來去去咪又係你老公個名... (雖然我隱約都記得有個叫K先生o既配角...)

******************************

首先我要澄清,K先生係有兩個嘅,英文名一樣,難怪我對哩個英文名有少許感冒,好多時逃避用哩個名稱呼其他我識又同名嘅人。

-----

一段不幸福的愛情,能使人變得更好嗎?我不太相信。如果能從一段不幸福的愛情裡得出更好來,那人本身大概是個頗正面的人。若是我這種人的話,大概只能在不幸福的愛情中得出非常黑暗的結果。或者會罩著濃密的瘴氣使自己和身邊所有人覺得很沉重、很不好、更不好。

一段不幸福的愛情,大概真的先會殺了我。

-----

講番啲無謂嘢,係呀,我以前感情生活好豐富㗎,永遠都係徘徊喺暗戀同明戀之間,又扮無嘢,扮唔鍾意。無計,我真係好怕醜(只限愛情),要我同人表白先,我真係做唔到。

其實,咁都算係幸福嘅愛情丫。

3 comments:

  1. 我仲有 Keep 住我地細個d信呀~
    需唔需要俾你睇番?

    一段不幸福的愛情,肯定會帶來濃密的瘴氣。但我知道,不自己走出陰霾,不會有人救你。害你傷心的那個混蛋,不會因為你的不快而有任何影響。長遠而言,我還是希望自己會幸福,所以,我會努力的令自己變好。但願有朝一日,我能讓你看到我的幸福。 :)

    ReplyDelete
  2. 千期唔好俾嗰D信見到光呀!

    我都想見到你有幸福嘅愛情,快快結婚!

    ReplyDelete
  3. Wakaka... 可能最後我的幸福是不結婚啊~

    總之,感覺幸福就好!

    ReplyDelete