03 April 2006

Expectation

小王子昨日跟我說,不要期望別人過高; 你放感情下去,不等如對方要待你一樣。

我知道,其實我都知道。沒有甚麼是相對的。

但知道還知道,我還是期望我喜歡的人們也那樣喜歡我,我還是希望在所有的感情關係上是對等的,我還是渴望精神上的付出是相輔相成的。

幸好我身邊的人大部份都和我一樣。。。甚至寵我寵得叫我慚愧。

謝謝你們。請對號入座,對,我是說你們,每一個。

5 comments:

  1. dont forget that u still have us ^_^

    everyday should be a better day!

    hope things getting better for u soon!

    ReplyDelete
  2. a~~~
    要相輔相成嗎
    嗯 我不怎麼認為呢

    ReplyDelete
  3. haven't seen u for long la siu ng... and le le and hugh as well...

    ReplyDelete
  4. jill, I am not talking about love relationship between a guy and a girl.

    ReplyDelete
  5. we r all doing alright. work, eat, sleep, play, more works, more eating, less sleeping and more playing... lol

    ReplyDelete