26 February 2007

無題 - 幻想力欠奉

很忙,很累,很想睡。

明天五至七, Philosophy of Law,很期待,很雀躍。需要一些心靈的糧食,我快要被工作磨死了。

Estimate,我最討厭就是estimate,少又怕阿力斯說少,多又怕阿力斯說多。真難。

Tile underlay,我的車放不下,所以沒能拿回去,要星期六前拿回家,怎辦?還沒有想到,再想吧。

窗簾,上次忘了問小五。

最近無夢,連前些時候我常夢見的那人也沒有進夢了。可見我是多麼的累。連小王子的呼吸聲也聽不到。

2 comments:

  1. tile underlay is just as big as tile, right? do you need help on picking them up? ^_^

    you want to know about the cost for curtains or blinds?

    ReplyDelete
  2. na na~ tile underlay is 1800*900 each, and I need 10.

    curtains, yes! we are going to use short curtains for the windows in the living room as well. Do you guys do the "one-wood-stick" curtains (like what I described last time) too? How long does it takes? Price? Procedures?

    ReplyDelete