14 February 2007

TAG?

前幾個post給黃祖媛tag了(完全不知是甚麼文法。。。),我說過,其實我覺得tag人是很無聊的事,不過我也不太介意被tag,只是要等我有心情才會打,也不會tag別人。這種玩意應該跟著一個不繼續傳下去就會怎樣怎樣的鬼故事,才算正常嘛。。。

寫出填寫日期﹕2007 年2月14日
愛的食物﹕糖,蕃茄炒蛋(但不吃那些蕃茄)
愛的顏色﹕綠色,紫色,紛紅色
愛的休閒﹕看書,打機,看卡通
愛的老師﹕癡線!熱血高考咩!無呀!
愛的歌手﹕黃耀明
愛的個性﹕大愚若智
愛的口頭蟬﹕"你識唔識架?" (其他都唔出得街)
愛的小動作﹕抓頭
愛的季節﹕夏天,唔駛著咁多衫,唔會咁宜身痕
愛過的人﹕大把,我係花癡型,由幼稚園起無試過唔係鍾意緊人
愛的人(男/女)﹕小王子。但其實還仲有很多人,我的爸,我的媽。。。
愛的節日: 有假放的我都愛
愛的運動﹕無,我知我好唔健康,得喇
愛的定義﹕愛邊有定義架?哩個世上邊有定義架?今日對你黎講哩個解釋岩聽,咪定義囉。
愛人的時間﹕下?
愛我的人﹕好問題,我就算好口響話亞阿邊個邊個愛我,又係咪就代表佢真係愛我?我可以話有D人應該如無意外都係愛我o既。。。

No comments:

Post a Comment