14 May 2011

怠惰

最近我個腦有啲閉塞,除咗做嘢嗰時依然龍精虎猛,唔做嘢時乜都諗唔倒。你話啲人有細路就全副心神擺喺個細路身上,我又唔係啲咁嘅人。只不過想睇書又無心情,戲又想睇唔想放隻DVD入去,連打機都覺得悶。一要我諗啲嘢就心情欠佳,打多隻中文字都無靈感,但係又唔見英文好喎。純粹係懶到出汁。如果哩個世界有怠惰期,咁我就處於哩個時期。你諗下連粉都唔搽就走出街,我喎,你話怠惰得幾惡劣。

其實我想出去行下,我嘅意思唔係去Sylvia Park或者Botany,而係去下郊遊呀野餐呀燒吓嘢食之類。無得跑跑跳跳,個人好似悶咗五成,須知本身已經好悶。我淨係想一班人出去玩下,唔好成日喺屋企呀行街呀飲咖啡呀咁。就算出去玩係睇人地跑下跳下都好。總之,我想喺室外。

仲有,依家,哩一刻,我肚餓。。。又唔係好肚餓嘅,但係餓囉!雖然而家先六點。幾時先返嚟同我食飯呀?

1 comment:

  1. 我日日都唔化妝返工,但我唔認為係怠惰丫!!!!!!!!!!

    ReplyDelete