17 July 2007

理想對象之後話

Gypsy:"即係你唔鍾意我啦!我唔係你既理想對象啦!"
小王子:"唔係呀,咁0個個係最岩架啦,唔通熱情狂野咩! 你話喇,你話係邊個喇!"
Gypsy:"有道德感、傳統的"
小王子:"Yeah right"
Gypsy:"咁你話我係點架丫!"
小王子:"豪邁奔放,哈哈哈哈。。。"
Gypsy:"你去死啦!"
小王子:"大癲大肺。。。"
Gypsy:"大癲大肺?!我邊道係呀!!!我。。。係沉著型!"
小王子:"沉著,岩囉,沉著丫嘛,咪即係安靜囉,我無揀錯呀,無語病呀。"
Gypsy:"咩呀!!!"
小王子:"你唔係小鳥依人咋嘛,但係安靜嘛,最似架喇。"
Gypsy:"。。。你講大話!我(話沉著)試下你嗟,就知你講大話喇!!"
小王子:"哈哈哈哈哈。。。"
Gypsy:"咦咦咦咦。。。你唔愛我呀。。。"
小王子:"哈哈哈哈哈。。。"

No comments:

Post a Comment