23 July 2007

努力的天才

王子說:你無update下咩?你要話"王子經過一番o既努力下終於由果敢打到去激烈喇",就黎到華麗喇我!


(。。。痴線)

2 comments:

  1. 好消息(or壞消息),華麗之後仲有hidden關呀,呵呵呵呵~~~

    http://www.uwants.com/redirect.php?tid=4406714&goto=newpost
    電車男ED好似個個都爆到9999999 -_-

    ReplyDelete
  2. 【戰地記者肥L現場直擊】

    我岩岩勁扶碌地過左華麗既COUNTDOWN呀!!!好難呀!!!直頭難過boss stage電車男!!!最尾個14個beats會死人架!!!我終於過左喇!我終於過左喇!我終於過左喇!我終於過左喇!我終於過左喇!我終於過左喇!我終於過左喇!嘩~!!~!~!~~!~!!!!我而心情好激動,唔知點樣形容呀!!!終於可以玩電車男喇!!!!

    朝hidden mode進發!!!衝呀~~~~上呀~~~殺呀~~~~!!起來~~前進、前進、前進,進!!

    ReplyDelete