19 March 2011

女人要愛,男人要尊重

「喂,你嗰本書呢?」
「等陣去搵。」
「你有冇睇咗?」
「有!」
「吓,咁乖?我睇咗幾頁咋。。。」
「有冇搞錯呀。。。」
「你真係有睇晒呀?我突然間覺得你真係好愛我啊!」
「咁話咗要付出家嘛!你今晚快啲睇咗佢呀!」

該書名為「女人要愛,男人要尊重」,我倆一人有一本,是年多前有大問題時兩位Aunties給我們讀的,現在眼見我們沒此需要了,便叫我們拿回教會圖書部。只看了幾頁的是我,反而是一向不願看學術和攝影以外的書的小王子讀完了此書,雖然自己並不內疚(當時我有做別的東西),但也真的非常尊重小王子這份付出了的心意,實在始料不及。

P.S.剛才我已用個半小時速讀了這書啦。

No comments:

Post a Comment