21 March 2011

脫離

「我今朝發咗個夢呀,係咁咁咁。。。」
(長篇大論說了一會)
「蝦,你又勁喎,可以完全脫離現實㗎喎!即係大住個肚日日咁辛苦,應該會發埋啲有關係嘅夢㗎?!」
「係囉,應該會發夢見到細路。」
「又唔係㗎喎!你又真係發夢自己又未結婚又無大肚咁㗎喎!完全同現實唔啦更㗎喎!」
「係呀,我係咪好勁?」

說真的,我從來未試過發夢是自己已經結了婚。不過我也發夢自己飄浮移動。正如你不能夠說我用雙腳行走的現實感不夠,所以會發夢飄浮一樣,你也不能說我因為已婚感不夠,所以總是發夢自己未婚。然而我相信這個狀況的確在現實裡會做成某種困惑,影響我想事情的方向,即我會以我未婚的想法來作出決定。就如我有時想了一會兒才記起自己雙腳是行在路上的一樣。聽起上來或者真的有點兒古怪。我大概是個不自覺地和現實於某程度上脫離的人。

或者在夢中的我,一直都是另一個我,無法聯繫,

No comments:

Post a Comment