07 January 2009

試作

為慶祝我的新玩具,讓我貼出我今天的試作,純粹搞下笑。


5 comments:

  1. 好似幾好玩wor.

    ReplyDelete
  2. 係咪覺得我啲畫畫天份突然間返左黎哩!XD

    To people who don't know:我以前畫畫同填色好勁㗎,拿好多獎㗎,我係一個artist黎㗎,哈哈哈哈哈。。。

    (而家畫黎搞下笑就得。。。)

    ReplyDelete
  3. 你表姐我叻唔叻呀? XDDD

    ReplyDelete
  4. 嘩~~好叻wor~~
    咁究竟係咩來的丫,表姐~~
    XDDDD

    ReplyDelete